Hvis du oplever udfordringer med at logge ind på e-Boks app, kan det hjælpe at slette ens bruger og oprette den igen. Hvis det ikke virker skal man lave en komplet nulstilling af ens app samt mobiladgang.
Indholdsfortegnelse:
1. Sletning af ens bruger i e-Boks app
2. Komplet nulstilling af e-Boks appen
1. Sletning af ens bruger i e-Boks app
1. Start med at åbne e-Boks appen uden at logge ind.
2. Slet brugeren inde i e-Boks appen, det gøres ved at trykke på krydset øverst til højre for dit navn.
3. Tryk derefter på 'OK' for at acceptere at brugeren vil blive fjernet fra enheden.
4. Log nu ind igen med dit MitID, og derefter med mobiladgang, hvis det ønskes.
For vejledning om indlogning i e-Boks appen, kan du læse mere her.
2. Komplet nulstilling af e-Boks appen
For at lave en komplet nulstilling af din e-Boks app skal du følge denne vejledning.
1. Start med at slette/afinstallere e-Boks appen på alle dine enheder.
2. Log ind på vores hjemmeside www.e-Boks.dk via en browser.
3. Tryk på 'Menu' (1) oppe til højre og derefter på 'Mobiladgang' (2).
4. Tryk på 'Fjern mobiladgang' i toppen af siden og derefter på 'OK'
Afvent 10 minutter mens vores systemer opdaterer de ændringer, du har lavet.
Herefter aktiverer du mobiladgang igen.
1. Log på e-Boks hjemmesiden, tryk på 'Menu' og 'Mobiladgang'.
2. Tryk nu på knappen 'Aktiver'.
3. Angiv en adgangskode, der skal bruges på din mobiltelefon og tryk derefter på 'OK'.
Du kan nu hente e-Boks appen fra App Store eller Google Play Store, og derefter logge på igen.
Når ovenstående er udført, kan du downloade e-Boks appen fra App Store eller Google Play Store igen.
Herefter skal du åbne appen og logge ind med MitID, samt den adgangskode du lige har lavet.
Hvis du stadig oplever udfordringer, så prøv at skifte mellem enhedens Wifi og mobildata.