Generelle spørgsmål
- Betalingsservice app’en fungerer ikke. Hvad sker der så med den regning, jeg har sendt til betaling fra e-Boks?
- Jeg har betalt regningen, men jeg kan se at pengene endnu ikke er trukket på min konto. Kan jeg være sikker på at jeg har betalt min regning?
- Kan jeg være sikker på at betaling via e-Boks er lige så sikker som betaling via min netbank?
- Hvad er fordelen for mig ved at betale mine regninger via e-Boks og ikke via min netbank?
- Kan jeg stadig betale regninger via min netbank?
- Hvordan ved jeg at regningen er betalt?
- Jeg har tidligere betalt en regning i e-Boks via kortbetaling. Jeg har netop modtaget en ny regning, og jeg kan ikke betale den med det ønskede betalingskort. Hvad skyldes det?
- Jeg har tidligere betalt en regning i e-Boks via Betalingsservice app’en. Jeg har netop modtaget en ny regning, og jeg kan ikke længere betale den via Betalingsservice app’en. Hvad skyldes det?
- Jeg har modtaget en regning til betaling via min e-Boks. Betyder det, at jeg ikke længere skal logge på min netbank og betale dér?
- Hvad betyder det at jeg har fået en regning til betaling i e-Boks?
- Betalings service app´en fungerer ikke, hvad sker så med den regning jeg har sendt til betaling via e-Boks.
- Jeg har betalt regningen, men pengene er ikke hævet fra min konto?
- Er en betaling via e-Boks lige så sikker, som en betaling via min netbank?
- Hvilke fordele er der for mig ved at betale mine regninger via e-Boks, i stedet for via min netbank?
- Kan man kun betale via de betalingsløsninger som er vist?