Hvis du i e-Boks appen oplever at indlognings processen 'går i ring' efter forsøg ved MitID log-in og dermed ikke kommer videre, kan det eventuelt skyldes, at du ikke har slået beskyttelse til på din enhed.
Af sikkerhedshensyn kan e-Boks app kun afvikles på enheder, som er beskyttet med enten Touch/Face ID eller en kode. Ønsker du ikke at låse din enhed, skal du logge på e-Boks i en browser.
Sådan beskytter du din enhed med en kode:
- Åbn Indstillinger
- Vælg menupunktet Face ID & kode eller Touch ID & adgangskode
- Vælg Slå kode til eller Slå adgangskode til
Vælg en kode, som du vil låse din telefon op med fremover. Bemærk du kan vælge Indstillinger til adgangskode, hvis du ønsker at et kodeord eller en 4-cifret kode.
Vi anbefaler derudover 'altid' at den enhed man benytter, har den nyeste software version installeret.
Hvis du stadig ikke kan logge in på e-Boks app bedes du at logge på e-Boks.dk via en browser.
OBS! iOS version 12.5.5 og nedad, understøttes desværre ikke Nemlog-in, som er et krav for at man skal kunne bruge e-Boks app og hjemmeside. Dette betyder desværre at man ikke har mulighed for at logge ind på e-Boks appen samt hjemmesiden og andre hjemmesider, der kræver Nemlog-in, via denne enhed.
Læs mere om udfordringer med indlogning via Nemlog-in
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.