Det er muligt at oprette regler til automatisk arkivering af din post.
Når du modtager ny post, kan du få posten flyttet automatisk, eller manuelt fra indbakken til en bestemt mappe afhængig af afsender eller typen af post.
Indholdsfortegnelse:
1. Sådan finder ud arkiveringsregler
3. Opret regel baseret på afsender
1. Sådan finder ud arkiveringsregler
For at oprette en regel skal du tilgå Menu₁ og vælge Arkiveringsregler₂
Her kan du oprette en regel på to måder, enten en generel regel eller baseret på en afsender.
2. Opret generel regel
Hvis man vælger at oprette en generel regel, gælder regelen for alle afsendere.
Du kan opsætte den til at gøre dette automatisk så snart posten kommer ind, eller manuelt.
Vælger du at dette skal gøres manuelt, skal du markerer den post du ønsker flyttet₁ og benytte knappen Arkiver₂ i mappen.
3. Opret regel baseret på afsender
En regel baseret på afsender, gør at posten fra den enkelte afsender bliver flyttet til den ønskede mappe.
I nogen tilfælde kan man også vælge hvilken type post fra den pågældende afsender skal flyttes til den enkelte mappe.
F.eks. Hvis du vælger at oprette en arkiverings regel på afsenderen e-Boks, vil du kunne vælge om det er angående alt post, eller information fra e-Boks.
Du kan opsætte den til at gøre dette automatisk så snart posten kommer ind, eller manuelt.
Vælger du at dette skal gøres manuelt, skal du markerer den post du ønsker flyttet₁ og benytte knappen Arkiver₂ i mappen.