Det er muligt at oprette regler til automatisk arkivering af din post.
Når du modtager ny post, kan du få posten flyttet automatisk, eller manuelt fra indbakken til en bestemt mappe afhængig af afsender eller typen af post.
I denne artikel gennemgår vi:
1. For at oprette en regel skal du tilgå 'Menu' og vælge 'Arkiveringsregler':
Her kan du oprette en regel på to måder, enten en generel regel eller baseret på en afsender.
Generel regel
Hvis man vælger at oprette en generel regel, gælder regelen for alle afsendere.
Du kan opsætte den til at gøre dette automatisk så snart posten kommer ind, eller manuelt.
Vælger du at dette skal gøres manuelt, skal du markerer den post du ønsker at flytte₁ og benytte knappen 'Arkiver'₂ i mappen.
Dette kan også gøres i e-Boks app.
Baseret på afsender
En regel baseret på afsender, gør at posten fra den enkelte afsender bliver flyttet til den ønskede mappe.
I nogen tilfælde kan man også vælge hvilken type post fra den pågældende afsender skal flyttes til den enkelte mappe.
F.eks. Hvis du vælger at oprette en arkiverings regel på afsenderen e-Boks, vil du kunne vælge om det er angående alt post, eller information fra e-Boks.
Du kan opsætte den til at gøre dette automatisk så snart posten kommer ind, eller manuelt.
Vælger du at dette skal gøres manuelt, skal du markerer den post du ønsker flyttet₁ og benytte knappen Arkiver₂ i mappen.
Dette kan også gøres i e-Boks app.
Vi arbejder løbende med vores brugeroplevelse, hvis du har benyttet denne artikel aktivt vil vi meget gerne høre din mening om den.
Det vil være en stor hjælp for os, hvis du vil give din mening til kende, ved at vælge en af de to indikatorer under artiklen, eller efterlad en kommentar.