Hvis du oplever ikke at kunne logge på din e-Boks på www.e-Boks.dk kan du i denne artikel finde vejledning til hvordan du kan løse de forskellige udfordringer.
I denne artikel gennemgår vi:
Anden browser
Til at starte med vil vi anbefale du forsøger i en anden browser.
De browsere vi typisk foreslår at bruge er Safari, Firefox og Chrome, men andre kan også bruges.
Her er links til de mest almindelige browsere:
Nulstilling af din browser
Hvis en anden browser virkede for dig kan det skyldes indstillingerne i browseren du plejer at bruge, du kan derfor forsøge at nulstille din browser.
Herunder kan du finde links til at nulstille de mest almindelige webbrowsere.
Bemærk! Gendannelse og nulstilling af indstillinger kan slette bogmærker, favoritter m.m. Det anbefales at man tager backup inden ovenstående udføres.
Bogmærke - Fejl/790202
Såfremt du forsøger at logge på din e-Boks gennem din computers browser og modtager en fejlkode som slutter på 790202, vil det skyldes det bogmærke, favorit eller genvej du bruger.
-
Slet det bogmærke, favorit eller genvej som du normalt bruger, og forsøg at logge ind ved at gå ind på www.e-Boks.dk og og trykke på enten Log på privat eller erhverv.
Såfremt du ønsker at bogmærke e-Boks, bedes du venligst benytte dig af www.e-Boks.dk og altid selv trykke log på, da du så ikke vil opleve denne udfordring
NemID Spærret eller udløbet
Hvis der står at din digitale signatur er udløbet til dit virksomheds NemID eller det er spærret, skal du eller din NemID administrator kontakte NemID erhverv.
NemID kan kontaktes på 7224 7090 eller på www.medarbejdersignatur.dk (Vær opmærksom på, at du kan blive faktueret for support).
Vi arbejder løbende med vores brugeroplevelse, hvis du har benyttet denne artikel aktivt vil vi meget gerne høre din mening om den.
Det vil være en stor hjælp for os, hvis du vil give din mening til kende, ved at vælge en af de to indikatorer under artiklen, eller efterlad en kommentar.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.