OBS! Denne artikel bruges kun hvis man som NemID administrator ikke kan logge på sin virksomheds e-Boks, i følge af vores 'Ændring af administrator i e-Boks' formular. Du kan finde formularen her.
For at kunne løse din sag har vi brug for at kunne bekræfte, at din medarbejdersignatur indeholder de nødvendige rettigheder. Du bedes derfor vedhæfte et skærmbillede af denne.
Følg nedenstående vejledning for at finde frem til den rigtige side:
- Tilgå www.medarbejdersignatur.dk
- Tryk på 'Log på selvbetjening' i højre hjørne og log ind med din administrator-medarbejdersignatur.
- Tryk på 'Min medarbejdersignatur' som findes i menuen til venstre.
- Tag et skærmbillede af hele siden der nu fremgår.
- Det er vigtigt at skærmbillede er af hele hjemmesiden. Vi skal kunne se menuen i venstre side hvor der blandt andet findes menupunktet 'Administrer medarbejder'.
- Skærmbilledet vedhæftes din henvendelse.
For at tage et skærmbillede, kan du følge nedenstående vejledninger:
Windows: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/take-screen-capture-print-screen#take-screen-capture-print-screen=windows-7
Mac: http://support.apple.com/da-dk/HT5775
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.