Hvis du oplever ikke at kunne logge på din e-Boks på www.e-Boks.dk kan du i denne artikel finde vejledning til hvordan du kan prøve at løse de forskellige udfordringer.
Indholdsfortegnelse:
1. Forsøg i et inkognitovindue
5. MitID spærret eller udløbet
1. Forsøg i et inkognitovindue
Til at starte med vil vi anbefale, at du åbner et inkognitovindue og forsøger at logge ind der.
Hvis du bruger Safari kan du åbne et inkognitovindue ved at gøre følgende:
1. Åben Safari browseren.
2. Find 'Arkiv' i toppen af skærmen i venstre side.
3. Vælg 'Nyt privat vindue' (inkognito).
4. Gå på vores hjemmeside www.e-Boks.dk.
5. Log ind som du plejer.
Hvis du bruger Chrome skal du gøre følgende:
1. Åben Google Chrome.
2. Klik på de 3 prikker i øverste højre hjørne.
3. Vælg 'Nyt inkognito vindue'.
4. Gå på vores hjemmeside www.e-Boks.dk.
5. Log ind som du plejer.
2. Forsøg i en anden browser
Vi vil også anbefale, at du forsøger at logge ind via en anden browser.
De browsere vi typisk foreslår at bruge er Safari, Chrome og Firefox, men andre kan også bruges.
Her er links til at kunne downloade de mest almindelige browsere:
3. Nulstilling af din browser
Hvis en anden browser eller inkognito viduet virkede for dig, kan det skyldes indstillingerne i browseren du plejer at bruge. Du kan derfor forsøge at nulstille din browser og dennes indstillinger.
Herunder kan du finde links til at nulstille de mest almindelige webbrowsere.
Bemærk! Gendannelse og nulstilling af indstillinger kan slette bogmærker, favoritter m.m. Det anbefales derfor at man laver en backup inden ovenstående udføres.
4. Bogmærke - Fejlkode 790202
Såfremt du forsøger at logge på din e-Boks gennem din computers browser og modtager en fejlkode som slutter på 790202, vil det skyldes det bogmærke, favorit eller genvej du bruger.
5. MitID spærret eller udløbet
Hvis der står at din digitale signatur er udløbet til dit private MitID, eller dette er blevet spærret, skal du kontakte MitID. De kan kontaktes via telefon på 33 98 00 10 eller på MitID Support.