Hvis du oplever ikke at kunne logge på din e-Boks på www.e-Boks.dk kan du i denne artikel finde vejledning til hvordan du kan løse de forskellige udfordringer.
Indholdsfortegnelse:
4. MitID spærret eller udløbet
1. Forsøg i en anden browser
Til at starte med vil vi anbefale, at du forsøger at logge ind via en anden browser.
De browsere vi typisk foreslår at bruge er Safari, Chrome og Firefox, men andre kan også bruges.
Her er links til at kunne downloade de mest almindelige browsere:
2. Nulstilling af din browser
Hvis en anden browser virkede for dig, kan det skyldes indstillingerne i browseren du plejer at bruge. Du kan derfor forsøge at nulstille din browser og dennes indstillinger.
Herunder kan du finde links til at nulstille de mest almindelige webbrowsere.
Bemærk! Gendannelse og nulstilling af indstillinger kan slette bogmærker, favoritter m.m. Det anbefales derfor at man laver en backup inden ovenstående udføres.
3. Bogmærke - Fejlkode 790202
Såfremt du forsøger at logge på din e-Boks gennem din computers browser og modtager en fejlkode som slutter på 790202, vil det skyldes det bogmærke, favorit eller genvej du bruger.
4. MitID spærret eller udløbet
Hvis der står at din digitale signatur er udløbet til dit private MitID, eller dette er blevet spærret, skal du kontakte MitID.
MitID kan kontaktes via telefon på 33 98 00 10 eller på https://www.mitid.dk/hjaelp/mitid-support/.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.