I denne artikel gennemgår vi kort hvordan du kan skrive en meddelelse fra din e-Boks.
Du har mulighed for at skrive en ny sikker meddelelse til de fleste afsendere i e-Boks. Hvis afsenderen har gjort det muligt, vil de fremtræde på listen ved 'Skriv ny post'.
Bemærk! Det er kun muligt at skrive ny post på vores hjemmeside, og ikke muligt i vores app.
For at skrive en ny meddelelse skal du gøre følgende:
1. Log ind på www.e-Boks.dk.
2. Tryk på 'Skriv ny post til myndighed' eller 'Skriv ny post til virksomhed' (afhængigt af hvem du ønsker at skrive en ny meddelelse til) under fanen 'Mit overblik'.
3. Vælg den modtager du gerne vil skrive til ved at trykke på 'Til:'-feltet.
4. Du kan nu finde modtageren ved at søge eller vælge fra en kategori.
5. Vælg herefter den postkasse du gerne vil skrive til (det emne din henvendelse drejer sig om).
6. Indtast et emne, skriv din besked og tryk på knappen 'Send'.
Bemærk! Du kan også tilføje filer enten fra din e-Boks eller lokalt fra din PC.
Du har nu sendt en sikker digital meddelelse til afsenderen.
Bemærk! Du kan maksimalt vedhæfte 4MB pr dokument og 10MB i alt pr afsendelse.