Hvis virksomheden ikke ønsker at være tilmeldt "Automatisk tilmelding", kan administrator altid framelde den.
Vi anbefaler, at virksomheden fortsætter med at være tilmeldt, så virksomheden nemt kan modtage digital post i e-Boks Erhverv fra de afsendere, som den ønsker at modtage post fra.
Bemærk!
- Virksomheden behøver ikke tilmelde enkelte afsendere, selvom den har frameldt servicen "Automatisk tilmelding".
Afsendere kan nemlig selv tilmelde virksomheden, når de har en kundeaftale/afsendergrundlag.
- Det er kun virksomhedens administratorer, som kan afmelde denne service i e-Boks Erhverv.
Det vil sige brugerprofiler med administratorrettigheder.
For foreninger vil det være den person, der er registreret som "foreningsrepræsentant" på https://virk.dk/.
Sådan framelder administrator "Automatisk tilmelding" i virksomhedens e-Boks Erhverv
Hvis i ønsker at slå "Automatisk tilmelding" fra, kan administrator gøre følgende:
1. Klik på 'Menu' øverst på skærmen.
2. Vælg 'Mine afsendere'.
3. Under 'Automatisk tilmelding' klik på 'Læs mere' i højre side af skærmen.
4. Klik nu på knappen 'Frameld'.
5. Klik dernæst på 'Bekræft' i boksen, der dukker frem på skærmen.
Virksomheden har nu slået "Automatisk tilmelding" fra.
Hvis virksomheden ikke er tilmeldt alle afsendere, ser virksomhedens e-Boks Erhverv således ud, når administrator klikker ind på 'Alle afsendere'.