Der kan være flere grunde til du har modtaget en besked om du har modtaget ny post, men der ikke er kommet post på din e-Boks. I denne artikel vil vi hjælpe dig med at undersøge de forskellige grunde til du skulle have modtaget denne advisering.
Denne artikel indeholder følgende punkter:
1. Start med at forsøge at fremfinde posten ved brug af vores 'Vis post efter afsender' funktion.
1. Log på e-Boks.dk.
2. Tryk på 'Vis post efter afsender' som findes i venstre side af hjemmesiden, under alle dine mapper(Se cirkel 1)
3. Find den afsender skulle have sendt dig post, og tryk på dem. (Se cirkel 2)
4. Her kan du se al den post du har modtaget fra afsenderen, uanset hvilken mappe det ligger i.
Hvis du har modtaget post inden for 24 timer fra dem(Se cirkel 3), vil der være tale om en forsinket advisering, der kan gå op til 24 timer fra du modtager posten til du modtager besked om at posten er kommet.
2. Du kan også have fået denne besked om ny post, da du har en adgang til en anden brugers e-Boks.
Dette kan du undersøge ved at følge denne vejledning:
1. Log på e-Boks.dk.
2. Tryk på 'Menu' (Se cirkel 1) og 'Adgange' (Se cirkel 2)
3. Herunder 'Andre der har givet adgang til dig' vil du kunne se om nogen har givet dig adgang til deres post. Hvis du her har adgang til andres post kan det være dem der har modtaget posten.
Du kan se posten fra dem der har givet dig adgang ved at følge vejledninger herunder:
1. Tryk på 'Mit overblik' (Se cirkel 1) øverst til venstre på siden.
2. Tryk på dit navn under 'Mit overblik' (Se cirkel 2) og tryk derefter på navnet på den adgang du ønsker at tilgå (Se cirkel 3)
Hvis en af dine adgange har modtaget post fra den afsender inden for 24 timer, vil det være den post du er blevet adviseret om er modtaget.
3. Jeg kan ikke finde posten under 'Vis post efter afsender' eller i mine adgange.
Hvis du ikke kan finde posten under 'Vis post efter afsender' og ikke har nogle adgange der har modtaget post, kan det skyldes dit telefonnummer eller email er registreret på en andens e-Boks. Dette kan for eksempel være en samlever eller et barn. De kan tjekke om det er dine oplysninger de har registreret ved at logge på deres e-Boks, og gå til 'Menu' (Se cirkel 1) og 'Profil' (Se cirkel 2)
Hvis du ikke har kunne finde posten på nogle af de ovenstående måder, kan det skyldes dit telefonnummer eller email er registreret på en helt anden brugers e-Boks. Eventuelt en tidligere ejer af nummeret eller mailen, vores support kan i denne forbindelse hjælpe dig, du kan kontakte dem her