Hvis man oplever at modtage besked om at sin e-Boks app er tidslåst, så betyder det at man har indtastet forkerte oplysninger for mange gange. Så bliver app'en spærret af sikkerhedsmæssige årsager.
Tidslås ophæves efter 1 time, men kan ophæves før tid ved at skifte adgangskoden til e-Boks app'en. Det gøres på følgende måde:
1. Tryk på dit navn i midten af skærmen, som hvis du skulle logge ind.
2. Tryk på 'Glemt adgangskode' som findes i toppen til højre.
3. Nu skal du trykke på 'Log på med NemID' og logge ind med dit NemID.
4. Efter du har logget ind med NemID, skal du indtaste den nye adgangskode til mobiladgang (adgangskoden skal være på minimum 8 tegn) og tryk derefter på 'OK'
Nu kan du logge ind på e-Boks app'en med den nye adgangskode.
Vi arbejder løbende med vores brugeroplevelse, hvis du har benyttet denne artikel aktivt vil vi meget gerne høre din mening om den.
Det vil være en stor hjælp for os, hvis du vil give din mening til kende, ved at vælge en af de to indikatorer under artiklen, eller efterlad en kommentar.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.