Hvis du oplever at modtage en besked om, at din e-Boks app er tidslåst, så betyder det at du har indtastet forkerte oplysninger for mange gange. Når dette sker bliver appen spærret af sikkerhedsmæssige årsager.
Tidslåsen ophæves automatisk efter 1 time, men kan ophæves før tid ved at skifte adgangskoden til e-Boks appen.
Du kan skifte din adgangskode ved at gøre følgende:
1. Tryk på din bruger i midten af skærmen, som hvis du skulle logge ind.
2. Tryk på 'Glemt adgangskode', som findes i toppen til højre.
3. Nu skal du trykke på 'Log på med MitID' og logge ind med dit MitID.
4. Efter du er logget ind med MitID, skal du indtaste den nye adgangskode til mobiladgang (adgangskoden skal være på minimum 8 tegn) og derefter trykke på knappen 'OK'.
Du kan nu logge ind på e-Boks appen med din nye adgangskode.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.