Hvis du har modtaget post på din e-Boks men ikke modtaget en advisering på posten kan det skyldes flere årsager. I denne artikel gennemgår vi de årsager der kan skyldes du ikke har modtaget en advisering.
Den hyppigeste årsag
- Du har læst posten før e-Boks har sendt dig beskeden. Flere gange om dagen sender e-Boks beskeder ud. Læser du posten inden vil e-Boks ikke sende dig en besked. Dette for at undgå at advisere om ny post du allerede har læst. Dette vil oftest være gældende, hvis du har læst ny post inden for 24 timer af modtagelse.
Andre årsager
- Du har ikke indtastet en e-mail/telefonnummer eller denne er ikke længere gyldig. Du kan se hvilken e-mail og telefonnummer du har indtastet ved at logge ind på e-Boks.dk og gå til 'Menu' og 'Profil' du kan læse mere om hvordan du ændre i dine profil oplysninger her.
- Du har ikke bekræftet din e-mail eller telefonnummer. Du kan få en ny bekræftigelses mail/sms ved at trykke på knappen "Genudsend bekræftelsesbesked" Du kan se mere om hvordan du bekræfter din mailadresse her eller telefonnummer her.
- Du har fravalgt at få en besked, når du modtager ny post. Du kan vælge dette enkeltvis eller for alle tilmeldte afsendere. For at se dine indstillinger, skal du logge ind på e-Boks.dk og gå til 'Menu' og 'Besked om ny post'
- Du eller din e-mail-udbyder har et spam-filter, som forhindrer beskeden i at nå frem. Adviseringer om ny post sendes fra e-mailadressen besked@advisering.e-boks.dk
Vi arbejder løbende med vores brugeroplevelse, hvis du har benyttet denne artikel aktivt vil vi meget gerne høre din mening om den.
Det vil være en stor hjælp for os, hvis du vil give din mening til kende, ved at vælge en af de to indikatorer under artiklen, eller efterlad en kommentar.