Der kan opsættes én e-mailadresse, som sikker e-mailadresse. Den modtagne post kan automatisk videresendes til denne adresse. Videresendelse af posten til en sikker e-mailadresse foretages under fanebladet Systemintegration.
For at kunne etablere videresendelsen skal der opgives e-mailadressen og det certifikat der skal anvendes.
Hvis det er en personlig e-mailadresse, skal brugerens medarbejdercertifikat tilføjes. Er det en fælles e-mailadresse tilføjes virksomhedscertifikat.
Opret automatisk videresendelse af post
- Tryk på 'Menu' > 'Post fra virksomheder' og 'Systemintegration'
- Tryk på 'Opsæt integration via sikker-mail' under 'Videresend post'
- Klik på Tilføj certifikat og vælg det ønskede certifikat.
- Indtast e-mailadressen.
- Vælg de meddelser der skal videresendes, hvis det er alle så vælg 'Al post'
- Klik 'OK'
Opsætningen er nu oprettet og posten videresendes automatisk til den angivne e-mailadresse.
Ændring af en opsat videresendelse
- Tryk på 'Menu' > 'Post fra virksomheder' og 'Systemintegration'
- Klik på Ret oplysninger
- Ret medarbejdercertifikat eller funktionscertifikat ved at trykke på 'Gennemse'
- Klik på 'Tilføj certifikat'
- Ret e-mailadresse
- Klik 'OK'
E-mailadressen er ændret og posten videresendes til denne e-mailadresse.
Ønsker du at fjerne viderestillingen til en sikker e-mailadresse, går du også ind under 'Menu' og 'Systemintegration' og vælger Slet videresendelse.