For at sikre at den post, virksomheden modtager også bliver læst, sender vi en besked på e-mail, når der er ny post.
Muligheder og opsætning er bestemt af, om din virksomhed benytter standard funktionalitet eller udvidet funktionalitet.
Standard funktionalitet
Under standard funktionalitet sendes der altid besked, når der kommer ny post. Besked om ny post sendes til den eller de e-mailadresser, der er angivet under Menu og derefter Profil. Der kan angives op til to e-mailadresser.
Udvidet funktionalitet
Hvis din virksomhed har valgt at benytte udvidet funktionalitet, er det muligt at knytte advisering til den enkelte mappe. Det er således muligt at definere to e-mailadresser, for den enkelte mappe og adviseringen kan således kombineres med fordeling og arkiveringsregler.
Virksomheden kan opsætte et detaljeret system for hvem, der får besked om ny post ved at opsætte regler, der automatisk kan flytte post til bestemte mapper. Skal én person have besked om ny post fra fx et forsikringsselskab og en anden om ny post fra Arbejdsmarkedsstyrelsen, er det nu muligt.
Du kan læse mere om opsætning af mappe-specifikke e-mailadviseringer i udvidet funktionalitet her.